INGIN KEKAL WANGI DARI 12 - 16 JAM?





>>BETUL KE HARUMANNYA KEKAL DARI 12 -16 JAM<<

Sudah ramai yang bertanya soalan tersebut. Betul ke ni?? Kata-kata seperti, tipulah, merepeklah, nonsence! dan macam2 lagilah yang dah jadi halwa telinga saya. Saya cuma boleh kata CUBA dulu...sukar untuk saya jelaskan, jika anda tidak mencubanya untuk kali pertama. 

Ramai juga yang bersungut kepada saya, mereka banyak kali tertipu dengan istilah Gred AAA. Penjual menyatakan ia berkualiti Gred AAA, namun apabila digunakan hanya mampu bertahan selama 30 minit. Aduhai....inilah dia "kerana nila setitik, rosak susu sebelanga". Kerana terlalu mengejar keuntungan, ada juga telah mancampur wangian tersebut dengan alcohol atau bahan pelarut lain bagi mencairkan pati minyak tersebut. Itulah punca yang menjadikan ia tidak mampu bertahan lama.

Jadi, bagaimana nak pastikan haruman tersebut kekal dan bertahan selama lebih 12 jam?

Kita sering diajar agar mencalitkan atau menyembur minyak wangi pada nadi pergelangan tangan, leher dan sebagainya. Betul tak? Tapi sejujurnya adakah ia benar-benar berkesan dan mampu mengekalkan haruman tersebut hingga 12 jam?

Hah...nak tahu rahsianya?
Ada syaratnya tau....kena cuba Sakura Essence dulu. Masa tu saya akan terangkan caranya.

Lepas dah guna, anda pasti TAKKAN bertukar pada minyak wangi lain..saya GERENTI!!, sebabnya:

1. MURAH
2. TAHAN LAMA
3. BOLEH DIBAWA BERSOLAT

So, trylah SAKURA ESSENCE sekarang. Ada 35 bauan popular yang boleh anda cuba seperti AVRIL LAVIGNE-Forbidden Rose, J.LO-Live yang teramatlah popular dikiosk kami.

Berminat?
Jika berminat, sila WhatApps/SMS: 0127260636






No comments:

Post a Comment