SELAMAT TAHUN BARU 2014



HARAPAN TAHUN BARU 2014

- Semoga impianku utk menjadi tetamuNya pada 26 Mac 2014 ini dimakbulkan dan dipermudahkan Ya Allah. Panjangkan usiaku dan berilah kesempatan untuk aku perbaiki lagi diri untuk menjadi muslimah berpandukan tuntutan agamaMu.

- Semoga aku dan keluargaku diberikan kesihatan dan kekayaan (hati) yang baik olehMu. Kukuh dan kuatkanlah ikatan kami sekeluarga. Terangkanlah hidup dan hati kami dengan cahayaMu dan persiapkan kami untuk ke jannahMu.

- Semoga aku dan keluargaku dilimpahi dengan redzekiMu yang melimpah ruah untuk dikongsi bersama hamba2Mu yang lain. Semoga kami sekeluarga semakin rapat dan sayang-menyayangi di antara satu sama lain.

- Semoga aku menjadi isteri yang solehah utk suamiku, ibu mithali utk anak2ku, anak yg baik utk kedua ibu bapaku dan muslimah yg terbaik utk saudara seagamaku.

- Semoga aku dikurniakan kejayaan dalam apa jua yang ku lakukan, sama ada dalam kerjaya dan perniagaan.

- Semoga ditingkatkan darjah keimanan ku. Please, ya Allah.

-Semoga tahun ini, mengajar aku menjadi isteri yang menghormati suami, berlemah lembut dan menjaga tutur kata, krn aku ni brutal...cakap mmg agak kasar...tp lembut hati sebenarnya...cewah...

- Dan, semoga tahun 2014 ini, aku berjaya ubat penyakit hati including makan hati, mengumpat, tidak berlagak, tidak sombong dan kufur nikmat, tidak riak / ujub dan terhindar daripada penyakit2 hati lain yang seumpama dengannya. 

- Sebenarnya, ada banyak lagi...tp biarlah aku simpan sikit..sbb agak peribadi. Apapun, aku mengharapkan, tahun ini membawa seribu kejayaan dalam kehidupan ku. Amin...

No comments:

Post a Comment